Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Registre
Inici de la sessió
Pàgina d'inici
/
Cerca
Cerca
Cerca articles per
Filtres avançats
Des del
0
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Fins al
0
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Autors/ores
Cerca
1 - 7 de 7 elements
«Deepfakes»: el pròxim repte en la detecció de notícies falses
Francisco José García-Ull
103-120
30-06-2021
L’ensenyament-aprenentatge del periodisme automatitzat en institucions públiques: estudis, propostes de viabilitat i perspectives d’impacte de la IA
María José Ufarte Ruiz, César Fieiras-Ceide, Miguel Túñez-López
131-146
30-06-2020
Mitjans universitaris a l’Equador: entrevistes amb gestors institucionals sobre el pas de la teoria a la pràctica periodística
Juan Pablo Trámpuz, Daniel Barredo Ibáñez, María Bella Palomo
7-24
26-06-2019
Professors a TikTok: estratègies i recursos creatius per a la divulgació i viralització de contingut. Una evolució en l’educació?
Iván Sánchez-López, Rosabel Roig-Vila, Edna Manotas Salcedo
93-112
22-12-2023
Formadors informals a les xarxes socials: noves vies per al desenvolupament professional docent
Paula Marcelo-Martínez, Ingrid Mosquera Gende
113-129
22-12-2023
Desinfaketion Hub: una proposta docent per portar la verificació de la desinformació política a les aules
Marta Pérez-Escolar, David Varona Aramburu
131-151
30-06-2022
Vernacles educatius de Twitch: twitchers educadors per a l’aprenentatge
Sender Godoy, Paloma Contreras-Pulido
131-145
22-12-2023
1 - 7 de 7 elements
Desenvolupat per
Open Journal Systems
Llengua
Català
English
Español (España)
Français (Canada)